Hulp bij uw thuisadministratie

VB in actie4-crop

Een overzichtelijke administratie binnen handbereik

U wilt uw administratie en financiën graag zelf blijven doen, maar het lukt u niet uw papieren op orde te krijgen of te houden? Ik help u daar graag bij.

Welke hulp kan ik bieden?

  • het ordenen van de complete administratie
  • helpen bij bankoverschrijvingen en het regelen van automatische afschrijvingen
  • een overzicht maken van inkomsten en uitgaven
  • helpen bij het declareren van ziektekosten
  • het invullen van aanvraagformulieren voor financiële regelingen

De ondersteuning kan kort of lang duren, afhankelijk van wat u zelf wilt. Bij een kortdurende ondersteuning breng ik de administratie samen met u op orde. Daarna kunt u zelfstandig verder. Meestal neemt deze ondersteuning een half jaar in beslag. Natuurlijk kan ik u langdurig ondersteunen als u dat wilt. En als het nodig is, verwijs ik u door naar een andere hulpverlenende organisatie.

Voor wie?

  • u wordt een dagje ouder en het papierwerk wordt u te veel
  • u bent er alleen voor komen te staan terwijl uw partner altijd de administratie deed
  • u zit in een moeilijke periode, bijvoorbeeld door ziekte, waardoor het lastig is de administratie zelf te doen
  • u heeft een andere reden waardoor u hulp nodig heeft

Wat zijn de kosten?

  • hulp bij thuisadministratie kost € 42,50 per uur incl. btw
  • bij aanvang van het traject betaalt u éénmalig € 12,50 incl. btw voor de handige administratiemap (ordner, tabbladenset en kasboek)

Contact opnemen met Verhulst Bespaarcoach